Bu haftaya kadar yaşamamış olmanız ne güzel 🥹 Benim 20 li haftalardan başladı sertleşme. Bir ay progestan ve magnezyum kullandım kısmen rahatladım. Şimdi 27. haftamdayım. Progestan bitti, magnezyuma devam et dedi doktorum. Onu da gece ve gündüz alıyordum, tek alabilirsin dedi teke düşürdüm. Bilmiyorum o yüzden mi, iki gündür karnım yine taş gibi 😵💫
Sertleşmenin nedeni önemli, doktor kontrolü şart bence. Kasılma yok mu var mı ona bakılması lazım.