feldspar İlk doğumumda kreminden pek verim alamamıştım. Şimdi balmı çıkmış, daha yoğun kıvamlı vazelin gibi. Kullanıp memnun kalan var mı? Almalı mıyım? Epey de fiyatlı (500-800₺ arası)
yaasemin feldspar bende o kremden verim alamadım çok da pahalı en iyisi doğal zeytin yagımız kantoron yagımız bana zeytın ya iyi gelmişti 😄
Duygulikoo Ben doğumdan bir ay önce kullanmaya başladım doğum yapalı da 17 gün oldu ama bende de hiçbir işe yaramadı hâla daha yara göğüs uçlarım.
Tictack Bana birkaç kişi balm’i önerdi. Kremi hiçbir işe yaramamış ama balmı çok iyi gelmiş hemen geçirmiş. Ben balmını aldım amazonda 540 tl şuan en uygun orada satıcıda amazondu