Kızlar 35+3 haftalık oldum oğlum 2 haftadır başaşağı, pozisyon değiştirdiğinden beri hareketlerinde bir azalma var… Hareket ediyor ama güçlü tekme atmıyor eskisi gibi.. Acaba bulunduğu pozisyondan dolayı mı?
Pazartesi günü Nstye de girdim sıkıntı yok, kalp atışları suyum de iyi… Dr sormayı unuttum neyden kaynaklı bu azalma.. Başınıza geldi mı acaba..