Mutlluu Selam kızlar haftanızla uyumlumusunuz sata göre 7+4 haftalığım ama ultrasonda 6+6 haftalık olduğunu söyledi doktor
Tugceaker Mutlluu benimde satla uyumlu değil ben bugün sata göre 15 haftalığım ultrasona göre 14+3 üm benim 4 gün oynuyo çokta takılcak bi durum yok yeterki sağlıklı olsunlar
3620 Evet benimde öyle hatta doktora sordum niye bir hafta geride diye geç döllenmeden dolayı olabilir yada geç yerleşmiştir dedi gayet normal dedi
Neray İlk gittiğim haftalarda benimde satla uyumlu değildi geç döllenme olmuştur dedi, ilerleyen haftalarda satla ayni oldu su an 13 haftalık olduk. Bebekte sıkıntı olmadığı sürece öyle şeyler normal takılmayin hiç 😍
Kocamanailem_ İlk kızımda uyumlu gitmezdi. Genelde 3-5 günlük oynamalar hep oluyordu ama şimdiki hamileliğimde uyumlu gidiyor . Doktor günü gününe uyumlu demişti.
Bebekonunannesi Ben de 1 hafta geriden geliyordum ama doktorum her şey yolunda dedi o yüzden korkmayın hamilelik başlangıcında olabiliyor sonradan yakalarsınız inşallah 🌸
E_T Mutlluu bende 1 hafta geriden geliyorum hatta doktor kalp atışını dinlediğinde kese haftaya uyumlu ama bebek küçük dedi tam kaç haftalık olduğumu söylemedi 1 ay sonra gel net belli olur dedi 2 hafta sonra kontrolum var bklm