yldzyldz1 Günaydın arkadaşlar sabah uyandığımda kanamam oldu Dün öğlen sancılanmıştım kahverengi leke geldi doktorumu aradım o da leke artarsa gel demişti sabaha kanamam olmuş hamilelikte böyle sıkıntılar yaşayan var mı düşük mü yapıyorum
Ebks yldzyldz1 sakin ol öncelikle canım kaç haftalık hamilesin tüm hamileliği kanama ile geçenlerde var kendini strese sokma doktoruna gitmeden
elif475475 yldzyldz1 doktora gidin kanama her ayda haftada normal de olabilir riskli de. Benim doktorum kanamanın her türlüsünde mutlaka muayeneye gelin diyor
Hediye42 52kmavis kırmızı kan varsa durmaman gerekiyor hemen git doktorla irtibat kurup tedavi baslarlar