Suliss76 fiyat olarak kendi yaptığınız çok daha uygun olur muhtemelen, ama çiçekçi gelip hallederse de hem çok daha şık olur hem de rahat olur 🥴 biz kendimiz yaptık, fiyatı uygun oldu ama açıkçası sabah hem o kargaşada zor oldu hem de aşırı güzel bağlayamadık tülü filan. Mesela.balon da almıştık o unutulmuş v.s. çiçekçi gelip yapsa daha iyi olurdu