Gonca_1 Çam sakura da doğum yapan varmı acaba nasıl ilgileniyorlar mi merak ediyorum,normal kadın doğuma muayene olmaya gidince çok da ilgi alaka göremedim orda soru sormaya da çok müsade etmiyorlar doğum yapıp tavsiye eden varmı