Leylaa16 inşallah bi sıkıntı olmaz bebeğini sağ sağlim kucağına alrsn alırz inşallah 😒 Benimde idrar toplamadı ama idrar tahlili verdim norma çktı protein kaçağı çıkmadı. Doktor tansiyon ilacı ve bebek aspirini verdi ama daha başlamadım 15.9 dan sonra en çok 14 e çktı en fazla o yüzden başlamak istemedim. Ayakta çok kalınca ev işi yapınca filan çıkıyor tansiyonum hemen anlıyorm zaten balım dönmeye başlıyor . Of a korkuyorm gerçekten 😔