Sedalina2020 Prenseslerim_ şimdi gitsek kese görünür mü acaba erkenmi biraz daha beklemelimiyim bilemedim
meryemefem Prenseslerim_ bizde 5+2 cuma günü randevum var o zamana kadar 6 haftalık oluyoruz bakalım inşallah görürüz keseyide kalp atışınıda
AGul98 Prenseslerim_ iyiyiz çok şükür siz nasılsınız 11 inde randevum var korku heyecan karışık keseyi görebilecek miyiz bakalım 🙂
AGul98 Saturn35 11 inde 5+5 oluyoruz randevumuz var inşallah görür duyarız 5+5 de görüp duyan var mı kalp atışını
Sedalina2020 Prenseslerim_ benimde hep uykum var ama uyku önemli değil ilk gebeliğimde cok bulantım olmustu bunda olmaz inşllh diye dua ediyorum
Eliffffkkkkkk 4+6 da gittim keseyi gördük, cuma günü yani 5+6 da tekrar kontrol günümüz var o zaman bebeği göreceğimizi söyledi doktor