Baby-ES 9+2 deyim, bu 10.haftaya girdim gireli iştahsızlık ve ciddi bulantım başladı, biraz biraz bulanan ben artık çıkarır oldum gerçekten hiç halim kalmadı, sizler nasıl atlattınız?
Buseemm Baby-ES malesef cekeceksin cnm benimki 6. Haftada basladi hala da sabah kusmarim devam ediyor. Gunaydin diyor bebişim iste su an 11+3 deyiz. Cektim sadece ne yiyebiliyorsam onu yedim sürekli uyudum mal gbi biseydim yani cok zorlu gecti benmki biraz. Bir gunde 20 den fazla kustugum biliyorum ve o sirada 2 kilo vermism. Kendiliginden geçiyor allahim kolaylik versin :)🌸🥺
Epifizbezi Baby-ES bulantı ilaçları kullanıyordum ve hastaneye gidip serum birde yerimden hiç kıpırdamıyordum
Aysgl_58 Baby-ES ben de şu an 7 haftalığım. 5. haftadan bu yana aynı problemleri yaşıyorum. İki haftadır dışarı bile çıkardım gelmiyor. Sürekli ne yesem geri çıkarıyorum. Kendi yaptığım yemeklerden tiksindim. Soğanı bile afedersin öğürerek doğruyorum. İlaç kullanıyorum ama geçirmiyor sadece hafifletiyor. İnşallah bi an önce geçer bu hallerimiz. Sosyal hayat sıfır
Baby-ES Hatice_11 6. Haftadan itibaren vardı azar azar başlar biraz yatar dinlenir geçerdi, şimdi afedersiniz çıkarmaya başladım, bu saatte bile..
Baby-ES Buseemm umarım.. çok zor, istemsizce psikolojimi de etkiliyor sanırım sinirleniyorum her şeye, kimseyle görüşmek istemiyorum tuhaf bir döneme girdim 🥲
Baby-ES Epifizbezi ben hiç ihtiyaç duymadım ilaca bugüne kadar bundan sonra ne olur bilmiyorum, ama ben de kalkamıyorum yatıyorum sürekli
Hatice_11 Baby-ES kolay atlatırsın inşallah 🌸 bı yakınım da aynı sorunu yaşamış leblebinin iyi geldiğini söylemişti
Gurbetaslan Bende suan 8+2 oldum 5.haftadan belli bulanti mide yanmasi basladi ama son bir haftadir herseyden tiksiniyorum yemek yapamiyorum ve yiyemiyorum yedigimi hemen çıkarıyorum cok yorucu bir zaman rabbim yardımcımiz olsun
Buseemm zelihayaman1 merhaba 😊 16+4 deyiz ve kusmalarim hala devam ediyor zofer igne vurulunca kesiyor anca. Oyle beslenebiliyorm. Sancilarim var bjraz kasigimda ve belimde. Progestan kullaniyorum. Troitlerimde yavas calisiyormus bide onun ilacini iciyorum rabbim daha da zorlastirmasin ama cok zorlu geçiyorum malesef 🥺 tek guzel bi yani var galiba yanlis hissetlediysem ilki gün once hissettim minik minik kalp atisi gbi segerme gbi 3 sefer tekmeledi sanki ara ara hiseediyoeum insallah dogru hstir 🤲🌸 xinsiyet hala gostermiyor. Sozde durumlar ne ??