bebisibeklerken kaçıncı hamişliğin ben şuan 14 haftalık oldum henüz öğrenmedim bu hafta gidicem işte oğrenmeye kızımda ise 20 lerde sanırım oğrenmiştim yani heo dileğim önce sağlık çok şükür ilkinde kız istedim kızım oldu şuanda bir oğlum olsun istiyorum inşAllah buda erkek olur hayalimdi hep bie kizim bir oğlum olması rabbim herkesin gönlüne göre versin inşAllah