Fatm_ ben 18.haftadayım benim şuan 30 mm. Doktorum erken doğum riski olduğunu söylüyor 30-32 ye kadar tutabilirsek bizim için çok iyi diyor 😞 birden bire kısalıp allah korusun 20.haftalarda doğum yapanları görüyorum burda maalesef bebek yaşayamıyor. Çok üzülüyorum progestan kullanıyorum bende sürekli. İnşallah vaktinde sağlıkla gelir miniklerimiz 🤲🏻