Bebisliiii benim de 37 den beri enfeksiyonum var hem akıntı hem kaşıntı yapıyor şuan 40 haftadayım ama doktorum son haftalarda ilaç ya da fitil kullanımını önermiyoruz dedi, kaşıntı olduğunda sıcak havlu koyup ya da hafifçe sirkeli pamukla silip anlık geçiriyorum. Onun dışında bol su içerek ve yoğurt yiyerek de azaltabileceğimi söyledi