Merhabalar.. 9+2 günlük hamileyim ama normalde çok fazla olması gereken akıntı bende yok. Aksine kuruluk var… Peceteyle silerken minik minik kann görüyorum. Akıntı olmadığı için bazen kaşıntı da oluyor kuruluktan. Çok az akıntı oluyor ama oda sarı gbi açık yeşil renkte… Doktoruma söyledim hicbisey demedi. Başına böyle bişey gelen varmı