Kızlar merhaba ben 26 haftalık gebeyim gebelikten önce lazere gidiyordum. Gebeliği öğrendikten sonra seanslarimi doğumdan sonraya bıraktım ancak yüzüm çok kötü çıkmaya başladı gizleme ihtiyacı duymaya başladım iple ağdayla aldığım günün ertesi günü sivilce çıkıyor ve aradan 3 gün sonra batık şekilde çıkıyor. Sadece yüzüm için lazer yaptırsam bebeğe zararı olur mu çok zor kendimden nefret ediyorum eşimin yüzüne bakmak istemiyorum görür diye utanıyorum .