Duygubrn 38 hafta oldum normal düşünüyoruz inşaAllah, erkek bebek kaçıncı haftada geliyor doktorum 42 ye kadar beklerim diyor normal odaklı bi doktor ben de öyleyim ne zaman gelir acaba ? 🤣🫠
Alpsmommm Duygubrn oğlum 39+4 de normal doğumla doğdu kızımda 39+2 de doğdu şuan 1 aylık oldu bile. Eltim erkek bebeğe hamile 40+4 oldu ama hâlâ gelmedi 41 e kadar beklicek doktor eğer gelmezse suni verecekler oda işe yaramazsa sezeryan olacak
Dnmzzeda Duygubrn Tam 40+0 da umutsuz ayrıldık 2 cm açıklık ile bekleyelim daha 1 hafta diye konuştuk o gece geldi bebeğim
elif475475 Duygubrn hayır normal rutin kontrol diye gittik. Sancı çıktı ve 2 cm açılma varmış. Nişanım da çatı muayenesi olurken doktorun eline geldi. Yatış yapıldı suni sancı verildi ve 11 de yatış yapıp akşam 9:32 de doğum yapmış oldum 🙃 sadece son 4 saati zordu. Ondan önce de bir şey hissetmedim fazla
173436 Duygubrn ay bizde 38+2 olduk dört gözle gelmesini bekliyorum bir an önce doğsun istiyorum artık 🥲
Duygubrn 173436 yaa ben de gerçekten, sancılarım hafif hafif geceleri oluyor ama yalancı belli ki, ne zaman gelir ne olur çok merak ediyorum, erkek mi sizin de ? 🥹🫶🏻
173436 Duygubrn evet erkek benimde sancım hiç yok benim ya sırt ağrım çok var göbeğimden dolayı kamburlaştım resmen bütün ağırlık sırtımda en ufak doğum belirtisi yok ama 🥲
Semakantar Duygubrn ilk bebegim.kızdı 38+2 de dünyaya geldi 2. Ye hamileyim erkek daha 21 haftalik bakalim.ne zaman gelicek bu bebiş :))