Bebeğim 37 haftalık doğdu şeker hastasıyım. Solunum sıkıntısı sebebiyle entübe edildi bir haftadır entübe şekilde. Bu durumu yaşayan var mı hiç çok üzülüyorum hiç kucağıma alamadım bebeğimi süt götürüyorum hergün damardan besliyoruz dediler süt ile ama çok belirsiz bi süreç yaşayan varsa yazsın lütfen 🙏