21 gün oldu doğum yapalı travmalı bir doğum hikayem olduğu için doktorum beni 7. günde çağırmıştı dikişlerime bakmak için fakat ben gitmedim herhangi bir iltihap durumum olmadığı için kendi kendine eriyen dikiş yapılmıştı fakat hala dışardan ip görünüyor düşmedi dikişlerim sizin kaçıncı günde tamamen eridi çok korkuyorum bebekle uğraşmaktan kendimi unuttum sorun olur mu hala düşmemesi