Busraxo Merhaba anneler cok kotu kasinti ve yanma , siskinlik oluyo ellerimde travazol kremi kullansam bi zarari olurmu diye merak ettim bilen varmi 37 haftalik hamileyim?
Hlnnaru Busraxo ben geninal bölgeme kullanıyorum hergun çünkü pişik oluyorum kilo aldığım için ama hiç arastirmadm sormadm da umarım bi zararı olmaz ama kaşıntıya iyi gelir mi bilmiyorum
Hlnnaru Busraxo ama kaşıntı için bende pazartesi hastaneye gidicem çünkü geceleri kaşınıyor vücudum çok
Esma3333 Satisati ben 26 haftalık hamileyim ve 1 haftadır geceleri artıyor parmak aralarım ve ayak parmak aralarım nedendir bu ya
Damyavuz Hlnnaru uyuz kaşıntısı gece olur sabah kadar uyutmaz parmak araları, sırtınız koltuk altınız çok kaşınır
Esma3333 Damyavuz benim parmak aralarım kaşınıyor zaten sadece el parmakşarım arası ve ayak parmaklarımın arası uyuz mu acaba