Merhabalar ilk çocuğumu 39da doğum yapmıştım bunda da son bı haftadir bacaklarıma kramp giriyor ben normalde krampi bile bilmezdim. Şimdi de aşağıya çok baskı yapıp kramp giriyor acaba doğum başlıcakmi yalancı kasılma mi olir yine. Yaşayan varmı böyle