durukus-24 39+5e geldik NSTde sancım çıkmıyor. Ara ara kasılmalarım ve adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor ama şiddetli değil. Bebeğin başı aşağıda fakat kanala girmedi bir de oksiput posterior dediklerinden yani yüzü karnıma bakıyor. Bu durumu yaşayan var mı
durukus-24 mickey engel olmadığını söyledi ama daha zor oluyormuş. Çıkarken bebeğin burnu falan takılabiliyormuş daha zorlu dedi