Melek3675 günde 7-8 kakalı bezden 1 beze düştük çok kıvranıyordu gazını çıkartamıyordu sürekli inliyordu doktor zeytinyağı sürebilirsin dedi bazen onunla uyarıyorum ama muhakkak her yemeden sonra gazını çıkartın ve günde 2-3 kez de olsa karın masajı yapın ben gaz damlası da kullanıyorum doktorun tavsiyesi üzerine , mama da gaz yapıyor aptamil kullanıyordum şişirdi bebişi doktor sma comfort önerdi gazlı bebek için her yerde yok malesef