Burda gerçekten bir çok konuda bilgi sahibi olup ona göre şekillendirdiğim bir çok şey oldu. Bu süreçte ekstra kafamı dağıttığım arkadaş ortamı gibi bir yer oldu burası. Aynı dönem gelen arkadaşlar az çok birnirimize hakimiz neler yaşadık neler başımıza geldi birbirimize aşinayız. Öncelikle herkesin güzel sağlıklı doğumu olsun, olanlara da Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin. Ben İsteğe bağlı sezeryan sonucu kızımı kucağıma aldım. Kötü bir doğum hikayem yok çok şükür ama uzun uzun burda anlatmakta istemiyorum genelde sonuna kadar okunmuyor diye düşünüyorum 😂 bu yazı bile uzun oldu. O yüzden eğer bilgi sahibi olmak isteyen merak ettiği bir şey olanlar varsa yakın tecrübelerimle cevaplamak isterim 😊