Payiz beni. Hem dıştan kalp hem de içeriden rahmi ikiye bölen perde vardı. Perde ile hamile kaldığımda kalbi durdu 7 haftalık kaybettim. Sonra ameliyat oldum perde alındı ama kendi şekline kalp gibi olmasına müdahale edilemedi çünkü dışarıdan kendi şekli olduğu için. Ameliyattan sonra da hamile kaldım kimyasal oldu hemen 4 ay sonra sağlıklı gebeliğim oldu şuan 6 aylığız tam ve şükür bugüne sorunsuz geldik. Kalp rahim hamileliğe engel değil ama biraz daha gebelik süresinde dikkat etmeniz ve yakından takip edilmeniz gerekiyor.