Ahsennurr
İlk nst’yi 32.haftada yaptık, “bir şey olacağını düşünmüyorum ama gelmişken gel bir de nst bakalım” demişti doktorum. Şu an 36+6’yım. Çatı muayenesinin olup olmayacağını sormuştum, bu durumu ilkel bulup beni de rahatsız etmek istemediği için yapmayacağını söyledi canım doktorum 🫶 Her doktorun stili farklı sanırım. Çatı muayenesi olursanızda korkulacak bir şeyin pek olduğunu düşünmüyorum ama.