Ucubirarada Kızlar onaylamam gereken bı sepet var okul ihtiyacı için acaba yazar mısınız elinde kod olan arkadaşlar 🤗 bide artık çark gelmiyor mu ya 2 gündür giriyorum çark falan gelmiyor 🤷🏻♀️
Ucubirarada huzunluponcik çok teşekkür ederim canım öyleymiş sanırım 🤷🏻♀️ ne kadar devam edecek acaba ya %15 ilk kod az oluyor normal çarklar , kodlar ne zaman gelecek ki acaba bilgin varmı ozaman yapayım bari alışverişimi
huzunluponcik Ucubirarada yarını bekleyelim bakalım benimde bi bilgim yok ama bazen 2 3 gün vermeyip veriyorlar geri