Ceylan1858 Kızlar bişey sormak istiyorum 16 hafta hamileyim mantar var kaşıntım içten çok var kaşıdım kanamam oldu bişey olur mu?
Guzelanne56 Ceylan1858 kasımadan dolayı kanama olması tahrısten kaynaklıdır. Ama bı an evvel doktora gıdın hem bebeğe baksın kanama tahrısten mı emın olun hemde mantar ıcın ılac ve krem verır kullanır 2-3 güne rahatlarsın
Zeynepgmsbs61 Ceylan1858 olabilir tahriş olmuştur orası bana da oldu şimdi krem ve fitil verdi doktorum 😊 sizin kanamanız nasıl çok mu? Rengi nasıl
KaderCenkPera Ceylan1858 muayne olun kanama çok değilse korkmayın.Doktor travazol yazar büyük ihtimalle
dika KaderCenkPera bilmiyorum benim doktorum travazol kremi önermedi eğer çok ciddi kaşınman olursa kullan dedi ama az miktarda