Ayse_3065 Kizlar ayın 4 ünde kürtaj oldum.anestezi yapılan kolumda çekilme hissi var yani sanki bişey sertleşmiş kolumu düz yapınca ağrıyor.tek bende mi var bu durum kimse yaşadı mi?bide ağrı kesici bırak dedi doktorum ama bugün karnım ağrıyor.karin ağrısı 3 gün geçmesine rağmen olur mu
Parilti007 Ben kürtajdan sonra adet sancısı bile hissetmemiştim, hiçbir şey olmamış gibiydim. Kişiden kişiye değişir büyük ihtimal ama randevunuz ne zaman tekrar kontrole çağırması lazım doktorun parça vs kaldı mı diye bakılır, onda sor istersen
Ayse_3065 Parilti007 gittim kürtajdan 2 gün sonra ultrasonla baktı normal dedi bilmiyorum pazartesi bı daha kan vericem.o zaman yine sorayım ya
Ayse_3065 Parilti007 çok saol canim.doktorum da suratsizin teki.o kadar para veriyorsunn bide suratlarini çekiyorsun ağzından cımbızla laf alıyorsun.