Ben de doğumdan sonra kabız oldum. Sezeryan dikişimin acısını unutturdu bana resmen. Ben kendimi zorluyordum hallettim sanıyordum ertesi gün yine aynı. En son lavman yapmak zorunda kaldım kendime önce sonra duphalac ve probiyotik içtim bu şekilde düzeldi. 4-5 gündür sabahları duphalac ve probiyotik devam ediyorum. Bugün sabah almayı erteledim öğleden sonra mahvetti beni yine alınca rahatladım. İlaç tembellik yapıyormuş sanırım o yüzden kademeli bırakılması gerekiyor haberiniz olsun birden bırakmayın. Ben kayısı zeytinyağı bol su ile beslenmeye devam ediyorum ekmeği karbonhidratı azalttım. Benim hamilelikte hemoroid sorunum da olmuştu malesef onunla birleşince canıma okudu resmen bir haftadır. Lohusalık bitince doktora gideceğim. Aklınızda olsun bu arada doğumdan sonra da çok dikkat edin vücut çok meyilli oluyor şartlardan dolayı kabız olmaya. Burada hatta bazı kadınlara direkt duphalac yazmış doktorları keşke bana da verilseydi bu kadar eziyet çekmezdim.