Sumruhazal Hync1 önce tatlı bir şeyler yıyın vişne suyu için sola yatın biraz tetıkleyın oynamazsa o zaman gidin çünkü direk alt muayene istiyorlar herhangi bir rıskınız yoksa boşuna doğumu tetıklemesın
Hync1 Sumruhazal valla tatlı yedim içtim oynamadı mecburen geldik şükür iyiymiş ve evet dediğiniz gibi alttan da baktı ne yazıkki
Birminik1 Sumruhazal bende bi defa gittim acile ikinci gebeligimdi ilki sezeryan ona rağmen alttan bakarım dedi, ne alaka dedim ben normal doğum yapmayacağım doğumu tetikleyen bisey sonuçta
Sumruhazal Birminik1 ben gün almaya gıttıgımde bile bakicam zorunlu dedi istemiyorum dedım kâgit imzala dedı ımzalamadım çıktım başka doktora muayene olup gün aldım sezeryan olana zaten alttan bakılmaya gerek yokkı bende anlamıyorum