Zeynep8188 Merhaba hamişler geçen de sormuştum 3 kişi dışında cevap veren olmadı sizce bu isimlerden hangisi güzelll? Bilge, rüya, lara
Elaylama Zeynep8188 Zeynep8188 ben bilge ismini çok beğeniyorum. Bilge kaan diye bir arkadaşım var. Erkek çocuğum olsa o şekilde koymak isterdim. Ama bilge ismi erkeğe daha çok yakışıyor sanki. bence lara ☺️
peperutka Zeynep8188 Ben olsam türkçe karakter içeren isim koymazdım ü harfinin sıkıntısını yurt dışında çok çekmiştim :) Lara daha hoş geliyor