Ada20212024 Merhaba 6.+2 deyim kesemin şekli normal değil ve iç tarafta beyaz halka görünmüyor doktor bi anormallik olduğunu söyledi ama değerler normal dış gebelikte değil sonradan düzelen yada bebeği gören var mı lütfen bi cevap verin
Balkan77 Ada20212024 daha erken bazen geç gözükebiliyor geç döllenmiş olabiliyor çünkü 8.haftada gözüken arkadaşlarım var
Eluf Ada20212024 canım daha çok erken geç dollenme olmuştur 2 hafta sonra git hemen görürler rahat ol
Ada20212024 Eluf inşallah öyledir sürekli olarak karnım ağrıyor rahimde sıvıda var iyi düşünmek istiyorum çok teşekkürederim