Esrclkk Merhaba arkadaşlar mide ağrısı yaşıyorum gebelikten önce de vardı şurup kullanıyordum. Fakat gebe kalınca kullanmadım. Mide ağrısı için ne önerirsiniz yada kullandığınız bi ilaç şurup vs. var mı?
bsranrr1234 Esrclkk bnde yaşıyorum ve ne icersem iceyim asla fayda etmiyor en sonunda gidip endoskopi yapacam herhalde agridan
Esrclkk bsranrr1234 çok geçmiş olsun bana şurup bi nebze iyi geliyo ama doktora sormayı unuttum şimdi de tereddüt ediyorum içsem bişey olur mu diye
yasemin_yasin Salatalık, tahin helvası, bal, ılık süt, ekmek içine biraz şeker ekleyip yiyebilirsin. Bende ne yesem midem ağrıyor hepsini denedim . Gebelik öncesinde de mide rahatsızlığım vardı geçmeyecek kadar kötü olduğunda gaviscon içiyorum