Buseeeee66 Merhaba ovülasyon testi kullanmama rağmen hiçbir şekilde yumurtlama dönemim olmuyor . Bu yüzden bebek de olmuyor bu durumda olan var mı
Gamze_dn Buseeeee66 bnce bir doktora gidip yumurtlama oluyormu olmuyormu baktirin .Ama kendinizde anliyabilirsiniz aslinda yumurtlama oldugunu.Boyle uzayan beyazimsi akinti sag yada sol kasik agrisi oluyor genellikle
Buseeeee66 Gamze_dn akıntı olduğunda test yapıyorum yumurtlama çıkmıyo . İlişkide oluyo ama bebiş yok . Doktor problem olmadığını söyledi