Kubratesma Merhabalar bugün tam 7 haftalık gebeyim. Doktor kesen küçük suyun biraz az dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu? Bolca su da içiyorum aslında. Aspirin yazdı bugünden itibaren aspirin kullanacağım. Biraz endişe ettim de 😢
Robinarya Kubratesma durumunuz tam olarak nasıl sonrasında nasıl oldunuz. Şuan aynı durumdayim. Cevap yazarsanız sevinirim
Kubratesma Robinarya bu gönderide bahsettiğim gebeliğim sonlandı maalesef. Ama suyundan dolayı değil suyu da iyiymiş zaten. Kalbi durmuştu bu gönderiden 1-2 hafta sonra kaybettim. Şu an 28 haftalık hamileyim ama 🙏🏻 yani benim ilk durumum sizi korkutmasın lütfen 🙏🏻 havuç suyu için bol bol çok faydalı olduğunu duymuştum