Yesilnur hayır xabiondan önce normal doktorun verdiği iki ilacı kullandık isimlerini tam hatırlamıyorum ama Wilkinson gibi bir şeydi biri sanırım, fayda etmedi bunlar tam olarak sonra başka bir cildiyeye gitmiştik oradaki doktorda sağ olsun xabionu önerdi, hatta biz karışım yazmasını istemiştik o da karışımdaki her şeyden onun içinde de olduğunu o yüzden karışıma gerek olmadığını söylemişti. Karışım yaptırıp fayda görenlerde varmış tabi ama bizim bir tecrübemiz yok maalesef