Yesilnur estağfurullah 🌸evet ilk sürdük 3gün boyunca dördüncü gün yıkandık, bir hafta ara verdik o arada bol nemlendirici uyguladık yine lezyon çıktı, bir hafta sonra yine uyguladık 3gün yıkandık hafif kaşınma ve tek tük lezyon attı ama dediğim gibi bu süreçte bol bol nemlendirici kullandık. Çok şükür ondan sonra bir şey kalmadı ara ara kuru kaşıntı gelebilir korkmayın ilaçlar kuruluk yapıyor vücutta❤