Kızlar şu an 36+2 hamileyim dün kontrole gittim. Bazı şikayetlerimden ötürü alttan muayene oldum. Alttan açılmam yok ancak rahim ağzım öne doğru gelmiş bebek kafasını sokmaya çalışıyor dedi doktorum. Her ihtimale karşı 2 doz ciğer geliştirici iğne oldum. Bugün ara ara özellikle ayağa kalkarken kalcamdaki kemiklerde ağrı hissediyorum bacaklarıma vuruyor ve geçiyor, acaba çocuk kanala girdi mi doğum belirtisi mi ? 🥹