Tugba9106 Merhabalar Hamiler anneler . Yeni doğan Bebek bezi hangilerini önerirsiniz ? Boykot ürünü hariç lütfen. YERLI ürün markalardan ? Baby Turco var terettütde kaldim Hastane çantamı hazırlayacağim 50 gunüm kaldı Inşallah 💙😇😇
Selma2412- Tugba9106 sleppy bionatural aldım yeni doğan suan 3.5 aylık natural olanı kullanıyorum molfix bile pişik yaptı ve sert kalın geldi sleppy iyi geldi sadece bize
Wg12 Tugba9106 sleepy aldm ben Bebisim Kasım’da Gelecek inşallah ama Göbek bağı oyuntulu olandan ama fazla almadm belki uymaz diye iki paket 50 ser adet var içerisinde bakalm Umarm memnun kalırım
dhbetul Tugba9106 ben goon kullanıyorum canım memnunuz. Boykot mu bilmiyorum araştır istersen Japon malı. Prima ile eş değer kalitede diyebilirim. Geçen gün de molfix in sarı paketini aldık o da oldukça güzeldi hatta ona geçiş bile yapabilirim fiyat olarak goondan uyguna gelirse
Nur0653 Kızımda sleppy almıştım yine ondan aldım bir sikinti çıkmazsa devam ederim Molfix de yerli malı ama hiç kullanmadim
dilarahmetkeskin dhbetul goon yenidoğan da mı kullandınız bende alicam ama büyük geliyor yazmış herkes
dhbetul dilarahmetkeskin yenidoğan da kullandım canım benim bebek 4100gr doğdu o yüzden problem yaşamadık bebek çok ufaksa eğer bebemnatural almıştım bir paket de onun bedeni goon a göre daha minikti. Şuan hala prima ve goon kullanıyoruz indirim durumuna göre. Sleepy nin bedenleri çok küçük geldi bana diğer bezlerde kalitesizdi goon ve primada ıslaklık olmuyor çocuk gece uzun saatler yatabiliyor. Ama boykot yapıyorsanız veya kolay bulunabilir bir bez alayım derseniz sleepy diğer markalara göre daha iyi. Molfix sarı paket de prima kalitesinde. Bu arada goon da sarı paket mavi değil unutmayın.
dilarahmetkeskin dhbetul teşekkür ediyorum goon sarıdan aldım 200 tane bakalım bebis küçük doğarsa idareten başka bezde alırım artık goon oluncaya kadar ne yapalım 🤭
dhbetul dilarahmetkeskin hemencecik büyüyorlar canım benim de yenidoğan takımlarım tulumlarım boşa gitti keşke bezim boşa gitseydi 😂😂