15.01.2025e kadar tetonoz aşım geçerli o zamana kadarda bebiş doğacak zaten doktorlar boğmacalı tetonoz yada yinede 2 doz tetoonoz olmamı söylüyorlar asımın daha tarihi var olmalı mıyım bilemedim takipli devlet doktorumsa istersen ol diyor hic yonlendirmiyor 🤷🏻♀️