bilgeeS benim planlı sezeryandı ama bende ya o günden önce gelirse aniden suyum gelirse nişan gelirse sancı gelirse falan bende düşünüyordum haklısın 😒 ama güzel heycanlar bunlar boşver bununda tadını çıkart şurda 1 ay sonra bebeşin kucağında ve geriye bu zamanlara baktığında bu heycanlarını bile özliyceksin tadını çıkart 🫶🏻 benimde 2. Ve belkide son hamileliğim ve daha başındayım hep kendime tadını çıkart bu son hamileliğin son heycanın diyorum