Iraz mozaik Hastanesi’nde Vahap döş var yengem 4. Sezaryen 3. Kez ona gidiyor. İlki başka yerde olmuştu diğerlerine hep Vahap bey takipli çok ilgili diyor diğer yengemde defalarca kist var hamile kalamazsn dediler vahap beye gitti 5 sene sonra tedavi ile hamile kaldı memnunlar yani bilmiyorum ben gelişim hastanesine gidiyorm