09.09.2024 Pazartesi planlı sezaryenim, dün gece bi anda nişan arkasından su sızıntımın gelmesiyle değişmiş oldu. Bebişim iki gün önce gelmeyi seçti.😂 Spinal ile uyuşmam sağlandı. Her şey bi anda gerçekleştiği için ne ara uyuştum, ne ara bebişim çıktı ve odaya alındık anlayamadım. Çok çok güzeldi. Burada hep hikayeler okur, çok stres olurdum. Stresten uyku uyuyamıyordum. Bir anda olması benim için çok daha iyi oldu. Öncelikle iğne hiç acıtmadı. Damar yolu daha çok acıttı öyle söyleyeyim. Ekipten de çok memnundum, zaten doktor da önemli, aşırı rahatlattılar beni. Çok şükür sütüm de hemen geldi. Yalnız bebişimi emzirmek biraz zor oluyor, kavrıyor ama çekmiyor 🥹 Ama sürekli hemşireler yardımcı oluyorlar sağ olsun. Sürekli de kayısı hoşafı tüketiyorum. Ağrım tabiki var ama ağrı kesiciler işe yarıyor. Hikayemi pozitif yazmak bana da nasip oldu çok şükür. Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz 🌸