Kızlar selam, 26+3 haftalığız ve idrar kültüründe üreme görüldü. Bunun üzerine klamoks bıd 1000mg antibiyotik tedavisi başlatıldı 7 gün sabah akşam aç karnına içmem istendi açıkçası tereddütlüyüm bebeğe zarar verir mi açısından ayrıca bende idrarda yanma batma herhangi bir belirti de yok. Bu durum başına gelen var mı boşa mı evham yapıyorum bilemiyorum….