Neyzil busdol11 Bende de ne yazık ki aynı problem var. Başlarda yoktu bu son haftalarda başladı. Özellikle gece uykudan uyanıyorum mide yanması ile. Benim önerim ılık süt olacak. Şu anda dahi ılık süt içiyorum. Umarım işinize yarar.
Caglaerikci35 Bende senin gibiydim boğazıma vuruyordu artık yanması buz yiyordum sürekli hafiflesin diye doktorum rennie şurup verdi gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Yemeklerden 1 saat sonra günde 3 defa 2 kaşık ve yatmadan önce yine aynı şekilde