Hayırlı akşamlar diliyorum 😘 31.4 günlük gebeyim ve dün den tetenoz aşısı olduktan sonra gece saatlerinde bende üşüme titreme mide bulantısı kusma belim bacaklarım çekiliyordu ve sabaha kadar dayandım köyde oldugum için ve eşim sabah hemn götürdü ve Altan muayene oldum nts baglandım sancım vs yoktu ve kan verdim idarar verdim ve idarar enfeksyonu çıktı onun için toz verdiler serum iğne derken anca kendime gele bildim bir daha inşallah yaşamam aynı durumu bel ağrısı çok kötüydü demem oki benim gibi olan varmıydı salgınmı yoksa aşıdanmı oldu şuan dinle iyorum ama hafif hafif ağrım var ılık da duşa girdim