myavocado Ah ilk doğum, o bilinmezlik, o “hani hemen ayaklanıyordum, ben gülerken bile karnım ağrıyor?!?!” hissi… Çok çok geçmiş olsun, bana o ilk zamanlar geçmeyecek heralde karnım hep böyle kalacak gibi gelmişti. Dediğiniz gibi hastanenin, kattakilerin ilgisi çok iyi ilk dogumumda deneyimledim bunu. Nazlı hoca da gerçekten çok tatlı, sizin sürecinizin güzel geçmesine de çok sevindim çünkü farklı şeyler de yaşanabiliyor bazen okuyoruz buralardan…
Çok klişe biliyorum ama, geçicek 🌺