ikiaslanannesi80 Kızlar yıllardır ağda yaptırıyorum doğuma yakın pek doktorlar önermiyor diye biliyorum jilet asla vurmadım vurmam da şimdi 37+2 haftalığım bikini bölgesi ağda yaptırsam sorun olur mu acaba?
Serap09 ikiaslanannesi80 bugün yaptırdım 16 haftaligim sorun yaşamadım şükür küçük küçük almasını istedim
ikiaslanannesi80 Hlnnaru Kasılma olduğu için doğumu tetikliyor diye biliyorum bide son haftalar olunca insan biraz korkuyor açıkcası
gktgmom ikiaslanannesi80 ben hamileliğim boyunca hep ağda yaptırmıştım en son 37. Haftamda yaptırdım bir sorun olmadı sürekli ağda yaptıran biriyseniz sorun olmaz