Hhhppp mothercup Ben reglin 15ci günündeyim. dün çatlatma iğnesi yaptım sabah ovulasyon testi yapdım ama negatif yarın olur inşallah
Gulsenn-0 mothercup ben gördüm catlamanin 8. Günündeyim. Uygulamaya göre 1 hafta erken gördüm yumurtlamayi. Testle takip etmiştim
mothercup igvescarim bende 6-7 eylül de gördüm bu günde çatlamayı gördüm aynıyız ne zmaan gebelik testi yaparsın
igvescarim mothercup bende bugün çatlama gördüm yani biraz araştırdım bazı insanlarda yumurtlasan 10 gün sonra çıkmış
mothercup Hhhppp bu gün 1 ilişki yeterli olur canım 2. Ye gerek yok yarın boş bırak sonraki gün tekrar yap istersen sonra bekleyiş