Aysegul2828 bu programdan ogrendigim kadariyla 11.hafta itibariyle anneden beslenmeye basliyomus normalde gece acikmam olmazdi ilk defa dun gece cok aciktim mesela psikolojik mi bilemem ama o hisle kalkip yogurt salatalik yaptim cacik gibi onu yedim cunku o saatte en kalorisiz ve doyurucu besin. Ceviz sut yogurt yumurta muz muhakkak yememiz gerekiyormus haftada bir balik yememiz lazimmis ogunlerimizin birinde mutlaka protein olmasi lazimmis ama hangimiz hepsine uyabiliyoruz ki bir kismini yapsak diger kismi acikta kaliyor. Allah saglik sihhat can versin miniklerimize insallah :)